onsdag 10 februari 2016

Strippklubb och tusen palmers dal.

Imorses så vaknade jag till en rolig sak som Johan berättade om vad som hade hänt igårkväll.. Jag och Sudd gick och la oss lite tidigare medans Johan och hans mamma valde att åka till playa del ingles för att dricka lite och umgås.
Johan berättade att dom hade blivit jätte kissenödiga och sprungit in på första bästa ställe för att kissa. När dom hade kissat så såg dom sig omkring och då får svärmor syn på en kvinna i VÄÄÄLDIGT lite kläder som står och gnider sig mot en stål påle uppe på en scen... Ja Hahaha dom hade hamnat på en stripclub, och hon rycker tag i Johan fort som fan och går ut därifrån. 
Jag som bara hörde "vi va på stripklubb" flög upp i sängen och stirrade på Johan som bara skrattade åt mig. Sen fick jag ju höra vad som igentligen hände.. Haha..

Idag så va vi uppe i bergen igen och på vägen till ett ställe som heter tusen palmers dal så stannade vi på en "häftig" kyrkogård där man lägger i kistan i "fack" och murar igen.. Det va väldigt vackert men lite underligt. Sen kom vi till tusen palmers dal där åt vi lunch i en liten by, på ett fik som låg precis jämte en bensinmack. Det va riktigt gott. När vi satt där och åt så fick jag en liten kompis som fick smaka på min mat! 
Sen gick vi runt i byn och kikade lite och sen bar det av till en utkiksplats och det är ju helt sjukt vilka vyer vi har sett, så jävla mäktigt! Tyvärr så fastnar ju inte den mäktiga känslan på bild! Men lägger upp några ändå:)
Nu ligger jag på sängen hemma hos svärmor som står och lagar mat, Johan kikar lite på deras dator och vi tar det lite lungt innan vi ska iväg och träffa lite folk:)








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar