onsdag 10 februari 2016

Playa Del Ingles

Ja förrigår så va vi iväg i playa del ingles och festade lite grann! Anndrea och jag sjöng Karioke och flamsade runt medans killarna höll sig lugna i ett hörn och drack öl.. Hihihi
Sen igår så sov jag nästan Heladagen då Johan och jag tjafsade lite kvällen innan så jag vaknade med ångest och ville bara hem så det blev lite theralen på det så somnade jag gott sen och vaknade vid kl 18 00. Medans jag sov så va Anndrea Krister, Johan och sudd iväg uppe i tusen palmers dal och visade runt nykomlingarna:)

Idag ville vi till stranden så vi åkte till Puerto Mogan och solade och badade:)
Nu sitter jag och väntar på att Johan ska bli klar i duschen så vi kan fräscha till oss lite sen ska vi till Anndreas Hotel och dricka rosé vin på deras veranda, sen skulle vi till nått steak house :)

Här kommer lite bilder från dagarna!






Solen i ögonen tihihi










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar