fredag 15 januari 2016

Utmaning dag 4

04. En ovana du önskar att du inte hade.

Nu tänker jag vara väldigt ärlig med er och berätta om en ovana som är ganska fruktansvärd och väldigt vidrig.. 
Jag jobbar varje dag på den men det är verkligen inte lätt..

Jag har en förmåga att hetsäta och att vara en mat tjuv.. 
Jag kan springa in i köket när pojkvännen eller någon annan som är med mig är på toa eller röker, är inne i ett tv program och hämta mackor eller VADSOMHELST jag får tag på under den korta tiden, som jag fort TRYCKER I MIG! Jag är ganska tyst många gånger och jag intalar mig själv att dom inte märker.. Men oftast gör dom nog det. Jag försöker sedan övertyga mig själv.. Att dom kalorierna jag nyss åt räknas inte..sen mår jag pyton.

Jag kan även ha ätit jätte mycket gott under en hel kväll framför tvn och och be pojkvännen stoppa mig när jag ätit för mycket, och när han säger till så är jag antingen "okej" med det eller så flyger jag i taket och blir sur på honom för att han lägger sig i hur mycket jag äter och sen smyger jag iväg till skåpet och öppnar ett paket med kanel gifflar TRYCKER i mig typ 6-7 st. Kommer sedan till baka med 2 gifflar i handen och säger med stora ögon att detta är det sista jag ska äta ;) 
OCH SOM ALLTID SÅ RÄKNAS JU INTE KALORIERNA SOM INGEN SÅG MIG ÄTA! * wooohooo*
Men säger ju ofta vågen något annat..-.-

Jag kan även sno mat från andras tallrikar ibland och jag blir helt jävla äcklad av vilken mat knarkare jag är..

Någon annan som har detta problemet?
XOXO




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar