söndag 17 januari 2016

Efter regn kommer solsken!

Igår hade jag en av dom jobbigaste kvällarna på länge.. Jag hade svårt att fokusera mina tankar och allt blev bara en karusell som snurrade 100km i timmen, det kändes som att blodet kokade och tårarna bara rann.. Så jag hörde av mig till mamma och bad henne köpa en pizza åt mig då jag inte har pengar kvar denna månaden och får "lön" om 2 dagar. Som den ängel hon är så löste hon det.. Så jag åt en halv men lämnade en fjärde del som blev min frukost och sen fick pojkvännen en halv. 
När jag vaknade i morses runt 6 då sambon skulle till jobbet, så började hjärnan med nya krafter göra mig taggad på att börja med nuttillet och försöka krossa min ohälsosamma syn på mat och försöka få en fin sommar kropp för en gångs skull.. 
Jag fick även en uppenbarelse om att jag ska börja meditera lugna mitt sinne och stärka min hållning.
Idag är dag ett.. Nu får vi se hur detta går!
Ursäkta en trött men taggad tjej på bild!


2 kommentarer: